PočetnaParkiranjeReklamacije

Reklamacije

Reklamacije za dnevne parkirne karte

Na nalog za plaćanje dnevne parkirne karte, korisnik ima pravo podnijeti isključivo pisani prigovor u roku od 8 dana od dana izdavanja putem obrasca koji je dostupan na blagajni (Jelačićev trg 3, pon-pet od 6:30 do 19:30, subotom od 7:30 do 16:30), putem e-maila parkiralista@rijeka-plus.hr, na fax 051 320 140, ili pisanim putem na adresu Rijeka plus d.o.o., Školjić 15, 51 000 Rijeka. Molimo Vas da reklamacije na službenom obrascu (prodajno mjesto Jelačićev trg 3) ispunite točnim i čitkim podacima. Nepotpune i nečitke reklamacije neće se razmatrati.

Sve informacije o usluzi parkiranja mogu se dobiti na broj 060 151 151 (cijena 1,16 kn/min za pozive iz fiksnih, i 2,36 kn/min za pozive iz mobilnih mreža), te na 051/311-400 svakim radnim danom, subotom i nedjeljom od 6 do 22 sata. Reklamacije se telefonski ne primaju!

Pauk reklamacije

Reklamacije za premještanje ili pokušaj premještanja vozila specijalnim vozilom “pauk”,  mogu se podnijeti isključivo pisanim putem u roku od 8 dana putem e-maila info@rijeka-plus.hr, na fax 051 320 140, ili poštom na adresu Rijeka plus d.o.o., Školjić 15, 51 000 Rijeka. Reklamacije se telefonski ne primaju.

Sve informacije o premještenim vozilima, mogu se dobiti na broj 060 151 151 (cijena 1,16 kn/min za pozive iz fiksnih, i 2,36 kn/min za pozive iz mobilnih mreža), te na 051/311-400 svakim radnim danom od 8 do 16 sati

Deponij Brajdica

Radno vrijeme deponija na Brajdici je od 6:30-21:00 sat

Radno vrijeme specijalnog vozila “pauk” je od 7:00-21:15 sati radnim danom, te subotom od 7:00-14:00 sati.

Za izdavanje vozila nakon radnog vremena, molimo nazovite službu Securitasa:

091 197 57 77

051 358 555