PočetnaParkiranjeReklamacije

Reklamacije

Reklamacije za dnevne parkirne karte

Na nalog za plaćanje dnevne parkirne karte, korisnik ima pravo podnijeti isključivo pisani prigovor putem obrasca koji je dostupan na blagajni (Jelačićev trg 3, pon-pet od 6:30 do 19:30, subotom od 7:30 do 16:30), putem e-maila parkiralista@rijeka-plus.hr  ili pisanim putem na adresu Rijeka plus d.o.o., Blaža Polića 2/III, 51 000 Rijeka. Molimo Vas da reklamacije na službenom obrascu (prodajno mjesto Jelačićev trg 3) ispunite točnim i čitkim podacima. Nepotpune i nečitke reklamacije neće se razmatrati. Na sve reklamacije korisnicima se šalje pismeno rješenje u zakonskom roku od 15 dana.

Sve informacije o usluzi parkiranja mogu se dobiti na broj  051/311-401 svakim radnim danom  (pon-pet) od 8-16 sati. Reklamacije se telefonski ne primaju.

Reklamacije za premještanje/pokušaj premještanja vozila

Reklamacije za premještanje ili pokušaj premještanja vozila specijalnim vozilom “pauk”,  mogu se podnijeti isključivo pisanim putem, putem e-maila info@rijeka-plus.hr ili poštom na adresu Rijeka plus d.o.o., Blaža Polića 2/III, 51 000 Rijeka. Reklamacije se telefonski ne primaju. Na sve reklamacije korisnicima se šalje pismeno rješenje u zakonskom roku od 15 dana.

Sve informacije o premještenim vozilima, mogu se dobiti na broj 051 311 401 radnim danom od 8 do 16 sati.

Deponij Brajdica

Radno vrijeme deponija na Brajdici je od ponedjeljka do petka od 6:30 do 21:00 sat, subotom od 6:30 do 14:00 sati.
Radno vrijeme specijalnog vozila “pauk” je od 6:30 do 21:00 sati, subotom od 6:30 do 14:00 sati.

Za izdavanje vozila nakon radnog vremena, molimo nazovite broj:

  • 091 167 53 51
  • 051 358 555