PočetnaČesta pitanja

Česta pitanja

1. Zašto mi je izdana dnevna parkirna karta (DPK)?

Kontrolor izdaje DPK nakon kontrole je li parkirna naknada za određeno vozilo plaćena. Ukoliko kontrolor utvrdi da parking nije plaćen, izdaje dnevnu parkirnu kartu koju ostavlja ispod brisača vjetrobranskog stakla.

2. Koje vrste parkirnih karata postoje?

  • Satna parkirna karta
  • Cjelodnevna parkirna karta (20,00 kn) – vrijedi za parkirališta HŽ Žabica („pod voltun“), Brajdica, Vodovodna ulica (uključujući Vodovodna „dvorište“), te ulicu Petra Kobeka (pokraj groblja Kozala)
  • Tjedna parkirna karta – korisnik prilikom izrade tjedne karte, mora izabrati želi li koristiti kartu za otvorena ili zatvorena parkirališta
  • Mjesečna parkirna karta – korisnik prilikom izrade mjesečne karte mora izabrati želi li kartu za zatvorena ili otvorena parkirališta. Za garaže vrijedi poseban cjenik, te parkirna karta vrijedi samo za garažu za koju je izdana
  • Mjesečna (noćna) parkirna karta – vrijedi samo za garažu Zagrad B
  • Povlaštena parkirna karta – sukladno Općim uvjetima, vrijedi za stanare, gradske vijećnike, predstavnike medija, te osobe s invaliditetom

3. Nisam pronašla/ao DPK na vjetrobranskom staklu, te sam na kućnu adresu dobila/io opomenu. Na osnovu čega me se tereti?

Prema čl 25. Općih uvjeta o načinu naplate parkiranja (SN PGŽ br. 51/13 i SN Grada Rijeke br. 4/15), kontrolor DPK pričvršćuje ispod brisača vjetrobranskog stakla vozila. Svako kasnije oštećenje ili otuđenje DPK, nema utjecaja na valjanost dostavljanja i ne odgađa plaćanje DPK.

Na brojeve telefona 060 151 151 i 051 311 400, možete provjeriti postoje li izdane DPK za vaše vozilo.

4. Parking je plaćen sms-om, ali nisam dobio povratnu poruku. Što mi je činiti?

U slučaju ne dobivanja povratne sms poruke, teleoperater kojeg koristite nije poruku propustio prema sustavu m-parking. Parking je sms porukom valjano plaćen ukoliko dobijete poruku u kojoj je plaćanje potvrđeno. Vrijeme parkiranja možete nadoplatiti i kovanicama, budući da je korisnicima omogućeno i alternativno plaćanje.

5. Platila/io sam sms porukom parking, ali nisam ispravno napisao/la registarsku oznaku, i dočekala me DPK?

Na svakom su automatu jasno istaknute upute za korištenje m-parkinga, odnosno načina na koji se parking plaća sms porukama.

Ukoliko želite uputiti reklamaciju, u roku od 8 dana od dana izdavanja DPK, istu možete uputiti u pisanom obliku na adresu: Rijeka plus d.o.o., Školjić 15, Rijeka, popunjavanjem službenog obrasca na blagajni Rijeka plus d.o.o. (Jelačićev trg 3), faxom na 051 320 140, ili putem e-mail adrese na parkiralista@rijeka-plus.hr

6. Uputila/o sam poziv na broj telefona koji je naveden, kako bih uputio reklamaciju, međutim rečeno mi je da to nije moguće?

Na telefonu Call centra možete dobiti sve potrebne informacije, no radnici Call centra nisu ovlašteni primati usmene reklamacije. Reklamacije se podnose isključivo pisanim putem. Način podnošenja reklamacije opisan je u točki 5.

7. Što znači plaćanje umanjenog iznosa za DPK?

Svaki korisnik kojemu je izdana DPK, u roku od 8 dana može platiti umanjeni iznos, ovisno o zoni gdje je DPK izdana. Sukladno čl. 26 Općih uvjeta o načinu naplate parkiranja na javnom parkiralištu (SN PGŽ br. 51/13 i SN Grada Rijeke br.4/15), korisnik javnog parkirališta s naplatom za kojeg je utvrđena obveza plaćanja dnevne karte, dužan je platiti dnevnu parkirnu kartu u roku od (8) dana od dana izdavanja iste. Iznimno od odredbe stavka 1. ovoga članka, korisniku javnog parkirališta s naplatom za kojeg je utvrđena obveza plaćanja dnevne karte, može se naplatiti satna karta u visini iznosa određenog za pet (5) sati parkiranja u odnosnoj zoni, pod uvjetom da se isti obrati Sektoru parkirališta Trgovačkog društva u roku od osam (8) dana od dana izdavanja dnevne karte.

8. Gdje i na koji način mogu platiti priloženu uplatnicu koju sam zatekao na vjetrobranskom staklu?

Uplatnicu možete platiti na blagajni Rijeka plus d.o.o. na Jelačićevom trgu 3, putem pošte, banke, FINA-e, internet bankarstva, kao i sve druge uplatnice.

9. Što znači cjelodnevno plaćanje karte, i kako je mogu platiti?

Cjelodnevna karta znači da ste platili parking za taj dan. Na područjima na kojima je to moguće, cjelodnevna karta se plaća slanjem 5 sms poruka za redom, ili plaćanjem iznosa od 20,00 kn kovanicama na parkirnom automatu.

10. Što ako mi „ne prođe 5 uzastopnih sms poruka? Što moram učiniti i kome se obratiti?

Slanjem 5 sms poruka pokriva se cjelodnevno parkiranje u zonama u kojima je usluga omogućena. Poruke šaljete tako da ih šaljete za redom. Dakle, nakon svake poruke koju pošaljete dobit ćete povratni odgovor. Tek nakon dobivenog povratnog odgovora, pošaljite ostale poruke. U slučaju problema, nazovite na brojeve 060 151 151 ili 051 311 400.

11. Platio sam cjelodnevnu kartu i stavio parkirnu karticu na vidljivo mjesto. Na kartici piše 13:18 sati. Znači li to da ću nakon toga dobiti DPK?

Ne. Karticu stavite ispod vjetrobranskog stakla. Kontrolor će vidjeti po iznosu (20,00 kn) koji je naveden na kartici, da je plaćena cjelodnevna karta.

12. Dobio sam DPK, ali sam platio sms-om i naplaćena mi je tarifa. Može li se cijena DPK umanjiti za iznos poslanih poruka?

DPK se izdaje za vozilo u vrijeme neplaćenog parkinga. Iznos izdane DPK se ne umanjuje za iznos poslanih sms poruka.

13. Platio sam sms-om parking, i dočekala me DPK. Zašto nisam obaviješten sms porukom da mi je izdana DPK?

Svaki korisnik koji ne plati parkirnu naknadu u roku od 10 minuta od kada je parkirao, te pokuša učiniti isto sms porukom, dobiti će poruku “imate važeću dnevnu kartu”. To znači da je kontrolor izdao dnevnu parkirnu kartu u iznosu od 80,00 kn. U roku od 8 dana od dana izdavanja DPK, korisnik može uplatiti umanjen iznos, a ovisno o zoni u kojoj je izdana DPK. Više je opisano u točki 7.

14. Imam oznaku pristupačnosti, parkirao sam na plave linije i dobio DPK. Zbog čega?

Vozilo koje posjeduje oznaku pristupačnosti, ima pravo parkirati bez naknade isključivo na parkirnim mjestima označenima za osobe s invaliditetom. U slučaju korištenja parkirnih mjesta označenih plavim linijama, parking se naplaćuje prema naznačenoj tarifi.

15. Automat je u kvaru, a želim platiti parkiranje. Kako da postupim?

Na svakom je automatu naveden broj za prijavu kvara. Prilikom prijave, djelatnici Call centra obavijestit će servisera, koji će kvar otkloniti u najkraćem mogućem roku. U slučaju nemogućnosti korištenja jedne vrste usluge (plaćanje kovanicama ili sms porukama), korisnik uvijek može koristiti drugu uslugu koja je dostupna.

16. Koje uvjete moram ispunjavati da bih dobio pravo na povlaštenu parkirnu kartu (PPK)?

Povlaštena parkirna karta ili karta za stanare, omogućava stanarima plaćanje po povoljnoj mjesečnoj cijeni od 40,00 kn. Za ostvarenje prava na PPK, osoba mora imati boravište ili prebivalište u području naplate parkiranja, te mora dostaviti dokaz o vlasništvu vozila za koje se traži PPK (prometna dozvola ili ugovor o leasingu).

17. Gdje mogu napraviti PPK, i koji su mi dokumenti potrebni?

PPK se može izraditi na blagajni Rijeka plus d.o.o., Jelačićev trg 3. Za izradu je potrebna osobna iskaznica, i dokaz o vlasništvu vozila.

18. Ako imam boravište u Rijeci, imam li pravo na PPK?

Za ostvarenje prava na PPK morate imati ili prebivalište ili boravište na području naplate parkiranja.

19. Imam prebivalište u području naplate parkirališta, ali nisam vlasnik vozila koji vozim. Imam li pravo na PPK?

Za ostvarenje prava na PPK, morate biti vlasnik vozila za koje to pravo potražujete.

20. Imam oznaku pristupačnosti, ali nisam vlasnik vozila koje koristim. Imam li pravo na PPK?

Osobe s invaliditetom ostvaruju pravo na PPK, temeljem oznake pristupačnosti, i dokaza o vlasništvu vozila za koje traže povlaštenu kartu. Izdavanje PPK za osobe s invaliditetom, moguće je isključivo ako je osoba s invaliditetom vlasnik vozila za koju potražuje PPK.

21. Koristio sam parkirno mjesto na parkiralištu pod rampom, ali sam ušao i izašao kada je rampa bila podignuta. Na vozilu me dočekala uplatnica s određenim iznosom. O čemu je riječ?

Bez obzira na podignutu rampu, za višednevno korištenje parkinga izdana vam je naknada za korištenje tog istog parkinga, prema tarifi za to parkiralište.

22. Gdje mogu pronaći popis ulica u kojima mogu parkirati ako imam PPK?

Na linku ćete pronaći potrebne informacije. Pripazite za koje područje ostvarujete pravo na PPK (Sjever, Istok, Zapad ili Centar).

23. Izašao sam u 21:10 s parkirališta, i djelatnik mi je naplatio parkirnu naknadu. Kako je to moguće, ako parkiralište radi do 21 sat?

Ako je radno vrijeme parkirališta do 21 sat, blagajna radi do 21:30 sati. Naplatit će se korištenje parkirališta do 21 sat.

24. Koje su cijene mjesečnih karata za parkirališta za pravne osobe? Znači li to da imamo i rezervirano mjesto ako plaćamo mjesečnu kartu?

Cijena mjesečne karte za pravne osobe iznosi 500,00 kn. Za garažu Zagrad B, cijena mjesečne karte za pravne osobe iznosi 800,00 kn. Ukoliko se plaća mjesečna karta to ne znači i rezervaciju mjesta.

Rezervacija mjesta podliježe posebnom cjeniku i uvjetima.

25. Mogu li za isto vozilo dobiti više parkirnih kartica, budući da više osoba koristi isto vozilo?

Ne. Za jedno vozilo može se izdati samo jedna parkirna kartica.

26. U slučaju potrebe, na koji način vozilo može ući u ulicu Dolac?

Najmanje 24 sata prije potrebe ulaza u zonu „smirenog prometa“ zahtjev za dozvolom prolaska možete dostaviti na parkiralista@rijeka-plus.hr Navedite datum i svrhu potrebe ulaska u ulicu Dolac, te registarske oznake vozila.

27. Dobili smo opomenu po neplaćenoj DPK, ali u to vrijeme nismo bili vlasnici vozila. Što nam je činiti?

Dostavite nam kupoprodajni ugovor ili račun o prodaji na kojem su jasno vidljive registarske oznake vozila koje je prodano. Ukoliko na računu nije vidljiva registarska oznaka vozila, priložit ćete Izjavu u kojoj navodite da je riječ o prodaji vozila (marka), te navesti registraciju. Izjava mora biti potpisana i ovjerena pečatom od strane ovlaštene osobe prodavatelja. Prema dostavljenom ugovoru ili računu, dug će biti prebačen na novog vlasnika.

28. Imam veliki dug po neplaćenim DPK. Mogu li platiti iznos obročno?

Uputite zahtjev o odobrenju obročnog plaćanja na parkiralista@rijeka-plus.hr

29. Vozilo bih zbog puta, ostavio na parkiralištu više dana. Na koji način ću platiti iznos?

Iznos će se obračunati prema vremenu provedenom na parkiralištu, te prema navedenoj tarifi.

30. Postoje li kakve povlastice za vozače električnih ili tzv. “plug-in hibridnih” vozila?

Vozači električnih ili tzv. “plug-in hibridnih” vozila mogu besplatno puniti na punionicama na parkiralištu Delta i Gomila. Nakon punjenja, vozila su dužni premjestiti s prostora za punjenje. Također, vlasnici gore navedenih vozila imaju pravo na besplatno parkiranje na svim parkiralištima i parkirnim mjestima označenim plavim linijama, uz karticu koju izrađuju na blagajni Rijeka plus d.o.o., Jelačićev trg 3.

31. Na vjetrobranskom staklu me dočekala uplatnica na 250,00 kn za pokušaj premještanja vozila. Što to znači?

Uplatnica od 250,00 kn znači da je zbog uočenog počinjenog prekršaja na teren izašlo specijalno vozilo „pauk“, koje nije moglo izvršiti radnju premještanja zbog tehničkih nemogućnosti.

32. Mogu li za iznos od 500,00 kn za premještanje vozila platiti umanjen iznos, ako uplatim u određenom roku?

Za premještanje vozila nije moguće platiti umanjen iznos.

33. Gdje mogu uplatiti iznose za pokušaj premještanja vozila, ili ako mi je vozilo odvezeno na deponij? Mogu li platiti karticama?

Za pokušaj premještanja vozila iznos od 250,00 kn možete podmiriti na blagajni Rijeka plus d.o.o. (Jelačićev trg 3), putem pošte, FINA-e, banke ili internet bankarstva.

Za premještaj vozila, iznos možete platiti isključivo na deponiju prilikom preuzimanja vozila. Iznos je moguće platiti gotovinom, ili sljedećim karticama: VISA, AMEX, DINERS, MAESTRO, i MASTERCARD.

34. Nakon isteka vremena koje sam platila/o, i koje je naznačeno na parkirnoj kartici, u kojem roku moram napustiti parkiralište? Koje je vrijeme ako sam platila/o SMS-om ili RCC karticom?

Parkirališta pod rampama moraju se napustiti u roku od 10 minuta nakon plaćanja. Na otvorenim parkiralištima, parkirno mjesto može se koristiti 10 minuta bez naknade. Nakon isteka, kontrolor ima pravo izdati DPK. Nakon plaćanja, otvoreno parkiralište mora se napustiti po isteku karte.

Isto vrijedi za sve vrste plaćanja parkirne naknade.