PočetnaParkiranjeDnevna parkirna karta

Dnevna parkirna karta

Kontrolor izdaje dnevnu parkirnu kartu (DPK) tijekom kontrole je li plaćen parking za određeno vozilo. Ukoliko kontrolor utvrdi da parking nije plaćen, izdaje se dnevna parkirna karta koja se ostavlja ispod brisača vjetrobranskog stakla. U slučaju da se dnevna parkirna karta ne plati na vrijeme, vlasniku vozila se šalje opomena na kućnu adresu u roku od 8 dana.

Na brojeve telefona 060 151 151 i 051 311 400, možete provjeriti postoje li izdane DPK za vaše vozilo.

Plaćanje dnevne parkirne karte

Uplatnicu, tj. dnevnu parkirnu kartu možete platiti na:

  • blagajni Rijeka plus d.o.o. na Jelačićevom trgu 3,
  • putem pošte, banke, FINA-e, internet bankarstva, kao i sve druge uplatnice.
Primjer dnevne parkirne karte
Primjer uplatnice za dnevnu parkirnu kartu

Dnevna parkirna karta i m-Parking

Ukoliko ste pokušali platiti sms-om parking nakon 10 minuta od vremena parkiranja, dobit ćete poruku sljedećeg sadržaja:

VIP korisnici: Poštovani, trenutačno imate važeću dnevnu parkirališnu kartu za traženu zonu.

Tele2 korisnici: Poštovani, trenutno imate važeću dnevnu parkirnu kartu za traženu zonu. Vas Tele2.

HT korisniciPoštovani, za vozilo (navedena je registracija) je već kupljena dnevna karta br. (naveden broj karte), koja vrijedi do (naveden je datum i vrijeme).”

To znači da je za Vaše vozilo izdana dnevna parkirna karta, odnosno kontrolor je izdao uplatnicu od 80,00 kn i stavio je na vjetrobransko staklo.

Reklamacija na primljenu dnevnu parkirnu kartu

U roku od 8 dana od dana izdavanja dnevne parkirne kartu, reklamaciju možete uputiti:

  • isključivo u pisanom obliku na adresu: Rijeka plus d.o.o., Školjić 15, Rijeka,
  • popunjavanjem službenog obrasca na blagajni Rijeka plus d.o.o. (Jelačićev trg 3),
  • faxom na 051 320 140, ili
  • putem e-mail adrese na parkiralista@rijeka-plus.hr